Reklamacje
Sposób składania reklamacji w sprawie odbioru odpadów komunalnych.
REKLAMACJE
W SPRAWIE ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH
Reklamację dotyczącą braku wykonania usługi przez podmiot zajmujący się obiorem odpadów od nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta Otwocka, zgodnie z obowiązującym harmonogramem lub niepozostawienia worków na odpady segregowane itp., należy zgłaszać w następnym dniu roboczym - po terminie planowanego odbioru.
Reklamacja można zgłaszać na adres e-mail: odpady@otwock.pl lub pod numerem
tel. (22) 779-60-55 (Wydział Gospodarki Odpadami Urzędu Miasta Otwocka).
W reklamacji proszę podać zagadnienie, którego dotyczy problem, adres nieruchomości oraz telefon kontaktowy.
Jednocześnie informujemy, że Urząd Miasta nie ponosi odpowiedzialności za informacje udzielane przez infolinię podmiotów zajmujących się obiorem odpadów , oraz reklamacje zgłaszane bezpośrednio do operatora.
Media społecznościowe